کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9424 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318779 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اتصال قوی‌ تر ویندوز و اندروید

آخرین نسخه پیش‌ نمایش ویندوز 11 از کانال بتا، که اوایل این هفته منتشر شد، برخی تغییرات جالب، به‌ ویژه برای کاربران اندروید ارائه می‌دهد.

پس از افزودن قابلیت مرور سیستم فایل گوشی هوشمند اندرویدی خود در File Explorer، مایکروسافت یک گزینه جدید در منوی زمینه معرفی کرده است که ارسال فایل‌ ها به دستگاه موبایل شما را آسان‌ تر می‌کند.

برای ارسال یک فایل از رایانه خود به تلفن خود، کافی است روی فایل کلیک راست کرده و "Send to My Phone" را انتخاب کنید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر Phone Link پیکربندی و اجرا نشود، این گزینه را نخواهید دید. همچنین، کاربران آیفون خوش شانس نیستند - تقریباً تمام بهترین ویژگی‌ های Phone Link به‌ دلیل ماهیت بسته سیستم عامل‌ های اپل، همچنان انحصاری برای کاربران اندروید باقی می‌ماند.

 

اتصال قوی‌ تر ویندوز و اندروید

 

مایکروسافت این ویژگی جدید را چنین توصیف می‌کند:

ما در حال افزودن قابلیت اشتراک‌ گذاری محتوا به یک دستگاه اندرویدی از منوی زمینه در File Explorer و روی دسکتاپ هستیم. برای استفاده از این ویژگی، Phone Link باید روی رایانه شما نصب و پیکربندی شود.

گزینه جدید "Send to My Phone" در حال حاضر به‌ طور تدریجی برای کاربران داخلی ویندوز در کانال بتا با فعال بودن "Get the latest updates as soon as they're available toggle on" در حال انتشار است.

 

با این حال، همانطور که معمول است، می‌توانید با استفاده از برنامه ViVeTool، سرعت این کار را افزایش دهید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. ViveTool را از GitHub دانلود کرده و فایل‌ ها را در یک پوشه مناسب و آسان برای پیدا کردن باز کنید.
  2. Command Prompt را به‌ عنوان Administrator اجرا کنید. برای انجام این کار، Win + R را فشار دهید، cmd را تایپ کنید و Ctrl + Shift + Enter را فشار دهید.
  3. با استفاده از دستور CD به پوشه‌ای که فایل‌ های ViveTool در آن قرار دارد، بروید. به‌ عنوان مثال، اگر ViveTool را در C:\Vive قرار داده‌اید، CD C:\Vive را تایپ کنید.
  4. vivetool /enable /id:45286369,52800817 را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.
  5. رایانه خود را مجدداً راه‌ اندازی کنید.

 

ورودی منوی زمینه "Send to My Phone" تنها موردی نیست که اخیراً توسط مایکروسافت معرفی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51054 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/02 تعداد مشاهده: 639
سافت گذر